sygn. akt: XII GUp 160/18
OBWIESZCZENIE
Syndyk masy upadłości Dudek & Kostek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg na sprzedaż majątku przedsiębiorstwa Dudek & Kostek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości z siedzibą w Warszawie (02 - 017 Warszawa), Al. Jerozolimskie 123A na następujących warunkach:
1) Przedmiotem sprzedaży jest majątek przedsiębiorstwa Dudek & Kostek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości z siedzibą w Warszawie obejmującej składniki majątkowe przedsiębiorstwa opisane w operacie szacunkowym z dnia 30 marca 2022 r za cenę nie niższą niż 3 148 887,00 złotych (słownie: trzy miliony sto czterdzieści osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt siedem złotych 00/100).
2) W skład majątku przedsiębiorstwa wchodzą:
a) nieruchomość gruntowa zabudowana, stanowiąca przedmiot prawa własności, położona w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Rozwojowej 1, miasto Jastrzębie Zdrój, powiat Jastrzębie Zdrój, województwo śląskie, zabudowana halą magazynowo- produkcyjną z zapleczem socjalno-biurowym o powierzchni zabudowy 3 254 m2 oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 884/14 am-6 opisana w Księdze Wieczystej nr GL1J/00042711/3 oraz działka nr 794/32 am-8 opisana w Księdze wieczystej nr GL1J/00046777/1, o łącznej powierzchni 1,5 ha. Księgi wieczyste prowadzone przez Sąd Rejonowy w Jastrzębiu Zdroju - V Wydział Ksiąg Wieczystych;
b) słupowa stacja transformatorowa;
c) hala o powierzchni użytkowej 3 151,87 m2.
3) Cena wywoławcza majątku przedsiębiorstwa 3 148 887,00 złotych (słownie: trzy miliony sto czterdzieści osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt siedem złotych 00/100), do ceny zostanie doliczony obowiązujący podatek od towarów i usług o ile będzie on wymagany.
4) Pisemne oferty w języku polskim mogą być składane w terminie do dnia 24 marca 2025 roku. Oferta winna być zapakowana w zamkniętą kopertę opatrzoną dopiskiem: Dudek & Kostek Sp. z o. o w upadłości z siedzibą: 02 - 017 Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie 123A Sygn. akt XII GUp 160/18 i dostarczona do Biura Podawczego w Sądzie Rejonowym Gliwice Wydział XII Gospodarczy przy ul. Powstańców Warszawy 23, w godzinach pracy Biura przy czym za datę złożenia oferty, także nadanej w formie przesyłki, uważa się datę jej wpływu do Biura Podawczego.
5) Przystępujący do przetargu powinien, pod rygorem niedopuszczenia do przetargu, wpłacić wadium w wysokości 314 800,00 złotych (słownie: trzysta czternaście tysięcy osiemset złotych 00/100) na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 48 1020 2498 0000 8702 0642 9056 najpóźniej w ostatnim dniu terminu składania ofert;
6) Uczestnikami przetargu mogą być krajowe i zagraniczne osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych.
7) Przetarg prowadzi syndyk pod nadzorem Sędziego-Komisarza.
8) Przetarg będzie prowadzony z uwzględnieniem warunków określonych w regulaminie przetargu z dnia 22 listopada 2024 r (do wglądu w sekretariacie Sądu) przy zastrzeżeniu sprzedaży w następującej kolejności: w pierwszej kolejności część dotycząca ruchomości, w drugiej kolejności część dotycząca nieruchomości. W przypadku braku oferentów na część ruchomą majątku (100%), sprzedaż nieruchomości nie zostanie zrealizowana, przetarg na sprzedaż nieruchomości zostanie unieważniony.
9) Sędzia-Komisarz dokonuje otwarcia ofert i syndyk wybiera najkorzystniejszą z nich bądź ustala, że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek z ofert.
10) Wybór oferty jest prawnie skuteczny po zatwierdzeniu go przez Sędziego-Komisarza.
11) Oferta kupna powinna zawierać:
a) nazwę, siedzibę oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentacji wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru oferenta;
b) proponowaną cenę zakupu netto oraz termin i formę zapłaty;
c) potwierdzenie dokonania wpłaty wadium;
d) oświadczenie, że oferent nie jest Syndykiem lub Sędzią-Komisarzem, upadłym, jego małżonkiem, zstępnym, wstępnym albo rodzeństwem, a gdy upadły nie jest osobą fizyczną, jego przedstawicielem oraz, że nie jest małżonkiem, wstępnym, zstępnym, rodzeństwem oraz powinowatym w tej samej linii lub stopniu osób wymienionych powyżej;
e) oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z regulaminem przetargu i akceptacji warunków i zasad w nich zawartych.
12) Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się na posiedzeniu jawnym w dniu 26 marca 2025 roku, godzina 10:00, sala 112 budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach, Wydział XII Gospodarczy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice.
13) Ogłoszenie oraz warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny.
14) Przetarg może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
15) Syndyk zawiera umowę sprzedaży w terminie określonym przez Sędziego-Komisarza, nie dłuższym niż cztery miesiące od dnia zatwierdzenia wyboru oferty.
16) Uczestnik przetargu jest związany ofertą do upływu wyznaczonego przez syndyka terminu zawarcia umowy.
17) Cena sprzedaży majątku przedsiębiorstwa – pomniejszona o wpłacone wadium – powinna być wpłacona i zaksięgowana na rachunku bankowym masy upadłości najpóźniej w dniu zawarcia umowy (przed podpisaniem umowy).
18) Koszty zawarcia umowy sprzedaży obciążają nabywcę.
19) Szczegółowe warunki przetargu określają warunki sprzedaży majątku przedsiębiorstwa zatwierdzone postanowieniem Sędziego-Komisarza w sprawie XII GUp 160/18, wyłożone do wglądu w biurze syndyka masy upadłości 41 – 300 Dąbrowa Górnicza, ul. 11 Listopada 1 oraz w Sądzie Rejonowym w Gliwicach (XII Wydział Gospodarczy, ul. Powstańców Warszawy 23, 41-101 Gliwice).
20) Majątek Przedsiębiorstwa można oglądać w terminie od dnia 18 marca 2025 roku po wcześniejszym uzgodnieniu z syndykiem (tel. 501 438 343).