Alerion spółka z o.o. – Syndyk masy upadłości
Grażyny Troll – osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej (dalej: „Syndyk”),
ogłasza konkurs ofert na zbycie wierzytelności wchodzących w skład masy upadłości.
Przedmiotem sprzedaży jest:
- wierzytelności pieniężne przysługujące upadłemu, wskazane w spisie należności z dnia 17.05.2021 r. o łącznej wartości nominalnej 507 730,00 zł i wartości szacunkowej 50 730,00 zł (dalej łącznie jako „Przedmiot sprzedaży„)
Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.
Cena minimalna wynosi 5 100,00 zł (pięć tysięcy sto i 00/100 złotych).
Warunkiem uczestnictwa jest złożenie pisemnej oferty na łączne nabycie w/w przedmiotu sprzedaży wraz z proponowaną ceną nabycia oraz wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 37 1090 2590 0000 0001 4793 4419, wadium w wysokości 510,00 zł (pięćset dziesięć i 00/100 złotych) w terminie do dnia 30.01.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Grażyna Troll VIII GUp 433/21/S”.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu ofert są dostępne na stronie www.aegis.pl lub pod nr telefonu +48 12 222 34 98. Z dokumentami dotyczącymi wierzytelności można się zapoznać w Kancelarii Syndyka w godzinach jej pracy po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 30.01.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 30.01.2025 r. do godziny 16:00.
Wszelkie koszty związane ze sprzedażą udziałów ponosi nabywca.
Syndyk zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odstąpienia od konkursu ofert bez podania przyczyny.
Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w dniu 31.01.2025 r. o godz. 14:00 w Kancelarii Syndyka przy ul. Filipa Eisenberga 11/1 w Krakowie.